Zasady zapisów
Aby uczeń mógł uczestniczyć w Szkolnej Olimpiadzie Przedsiębiorczości w jego szkole musi zostać powołana 3-osobowa Komisja Szkolna.
Rejestracja do Szkolnej Olimpiady Przedsiębiorczości przebiega w dwóch etapach:
- Elektroniczna rejestracja poprzez formularz opublikowany na stronie internetowej Olimpiady oraz na stronie panel.szkolnaop.pl. Podczas rejestracji będą potrzebne następujące dane:
- pełne dane szkoły (nazwa, adres, numer telefonu i faxu, adres strony internetowej, nazwisko i tytuł naukowy dyrektora szkoły);
- skład Komisji Szkolnej (dane osobowe 3 członków Komisji, w tym Przewodniczącego oraz ich tytuły naukowe);
- dane osoby zgłaszającej (w tym numer telefonu kontaktowego i adres e-mail);
- dane opiekuna merytorycznego (imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail);
- liczba zawodników, którzy wezmą udział w zawodach.
Uwaga: Warunkiem zakwalifikowania szkoły do Szkolnej Olimpiady Przedsiębiorczości jest zarejestrowanie co najmniej 3 zawodników!
Po dokonaniu rejestracji należy wydrukować formularz w dwóch egzemplarzach.
- Wysłanie jednego wydrukowanego i podpisanego zgłoszenia (listem poleconym, priorytetem) na adres Komitetu Głównego Olimpiady w terminie podanym w harmonogramie bieżącej edycji Olimpiady. Drugi egzemplarz zgłoszenia przechowuje Komisja Szkolna.
Komisja pobiera zgody na przetwarzanie danych osobowych dla osób niepełnoletnich i przekazuje uczniom wyznaczając termin zwrotnego przekazania Komisji podpisanych zgód. Zgody wszystkich zawodników Komisje Szkolne powinny pozyskać od uczniów do dnia eliminacji szkolnych, czyli 8 stycznia 2020 r.
Najczęściej zadawane pytania:
[Kliknij kursorem myszy na pytanie, aby otrzymać odpowiedź.]
- Moja szkoła brała udział w poprzedniej edycji Olimpiady. Czy muszę rejestrować ją od nowa?
Do każdej edycji Olimpiady obowiązuje oddzielna rejestracja. Podczas rejestracji zostanie założone nowe konto szkoły (obowiązujące w bieżącej edycji Olimpiady) oraz login i hasło umożliwiające zalogowanie się do konta.
- Dlaczego muszę zarejestrować co najmniej 3 zawodników do Olimpiady?
Zgodnie z Regulaminem Szkolnej Olimpiady Przedsiębiorczości warunkiem zakwalifikowania szkoły do udziału w zawodach jest rejestracja co najmniej 3 zawodników. Podczas eliminacji szkolnych wyłaniana jest 3-osobowa Reprezentacja każdej szkoły, która weźmie udział w dalszych rozgrywkach Olimpiady.
Osoba zgłaszająca potwierdza w formularzu zgłoszeniowym, że posiada zgody przedstawicieli ustawowych uczniów niepełnoletnich na przekazanie ich danych osobowych organizatorowi Olimpiady. Jeżeli szkoła nie posiada jeszcze takich zgód – dla Państwa wygody przygotowaliśmy odpowiednie formularze, która ułatwią zebranie tych danych od uczniów. Zgody przechowuje Komisja Szkolna.
- Czy opiekunem merytorycznym zawodnika może być osoba, która nie jest członkiem Komisji Szkolnej?
Tak, opiekun merytoryczny nie musi być członkiem Komisji Szkolnej.
- W wydrukowanym zgłoszeniu pojawił się błąd w adresie e-mail osoby zgłaszającej. Co należy zrobić w takiej sytuacji?
W takim przypadku prosimy o skontaktowanie z biurem Olimpiady i przekazanie informacji o zauważonym błędzie. Dane zostaną poprawione w bazie przez Organizatora zawodów. Na poprawiony adres e-maila zostanie ponownie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym oraz loginem i hasłem do konta szkoły. Prosimy nie generować kolejnego zgłoszenia szkoły!
- Na podany adres e-mail w zgłoszeniu szkoły nie doszedł e-mail aktywacyjny. Co należy zrobić w takiej sytuacji?
W takim przypadku prosimy upewnić się, czy podany adres e-mail w zgłoszeniu jest prawidłowy (adres jest widoczny na wydrukowanym „Zgłoszeniu szkoły”). Jeżeli wszystko się zgadza i został podany poprawny adres e-mail, prosimy o kontakt z biurem Olimpiady. Prosimy nie generować kolejnego zgłoszenia szkoły!
- Rejestracja została zakończona przed wydrukowaniem „Zgłoszenia szkoły”. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Wydrukowanie „Zgłoszenia szkoły” jest możliwe w każdej chwili podczas trwania rejestracji. Aby to zrobić, należy zalogować się do konta szkoły i wydrukować zgłoszenie po kliknięciu na przycisk „Drukuj zgłoszenie”.
- Nie mogę zalogować się do konta szkoły. Co należy zrobić w takiej sytuacji?
Zalogowanie jest możliwe dopiero po aktywowaniu konta poprzez kliknięcie na link aktywacyjny, wysłany na adres e-mail osoby zgłaszającej podany w formularzu rejestracji szkoły. Aby zalogować się, należy wpisać podane w tym samym e-mailu login i hasło. Najczęstszą przyczyną problemów z logowaniem jest błędne wpisanie loginu lub hasła (literówki, brak podkreślnika). Proszę więc upewnić się, czy wpisywany login i hasło nie zawierają literówek. Jeżeli są prawidłowe, a logowanie w dalszym ciągu jest niemożliwe, proszę spróbować z innej przeglądarki internetowej lub wyczyścić pliki „cookie" w używanej przeglądarce.